آموزشآموزش سئوسئو

عصر جدید جستجو در گوگل

همیشه تغییرات مهمی در گوگل رخ می دهد و در دنیایی که بازاریابی و الگوریتم ها آن را می چرخانند ، تغییرات گوگل عمدتاً در معرض توجه همگان قرار می گیرد..به نظر می رسد در آینده به طرز قابل توجهی سرچ ها کاهش پیدا می کند ؛ این فقط درمورد تعدادی لینک سرچ نیست. این مسئله درباره تغییرات بنیادی و بزرگ است!

اکنون می خواهیم درمورد برخی از این تغییرات و معنی SEO صحبت کنیم با نت افراز همراه باشید تا با عصر جدید جستجو در گوگل آشنا شوید:

سیستمی است بر پایه موتور های پیشنهاد دهنده  محتوا که بر اساس تاریخچه  جست و جو ها و ویژگی های کاربر موضوعاتی را برای سرچ پیشنهاد می دهد.

سیستم discover یک سیستم خیلی جدید و تازه شناخته شده نیست (از دسامبر سال ۲۰۱۶  ) اما از آن زمان تا به حال گوگل تغییری مهم ایجاد کرده است (در اواخر اکتبر ایجاد و در سپتامبر اعلام شد) و این تغییر به صفحه  اصلی گوگل افزوده شده بود.

خصوصیات و ویژگی هایی که در عصر جدید جستجو در گوگل به discover افزوده شده بود، ویژگی هایی از این قبیل بودند :

  • سرفصل ها و موضوعات برای نتیجه ی بهتر دسته بندی شدند.
  • تصاویر و فیلم های بیشتر
  • افزوده شدن ابزاری برای درخواست پیشنهادات جست و جوی مشابه بیشتر یا کمتر به گوگل.

گوگل ادعا می کند پیشنهادات جست و جویی که به هر کاربر داده می شود ، جنبه ی شخصی دارند و شخصی سازی شده اند.Google Discover در ابتدا به سختی تغییراتی را متحمل می شد. در واقع زمان مناسب برای این تغییرات فرا نرسیده بود.

بازخورد های ما در رسانه های اجتماعی نسبت به سایرین بسیار غالب می باشد. You Tube مسئول ۷۰ درصد زمانی است که کاربران درفضای مجازی می گذرانند. اما Discover می تواند مفهوم بزرگی برای آینده فعالیت کاربران و محتوا های مورد نیاز در وبسایت ها باشد.

برای بیشتر کاربران دستیار گوگل یک همکار آرام و نامرئی است. در معرفی رسمی دستگاه های اندروید، در فوریه  ۲۰۱۷، بیشتر کاربرانی که حس می کردند دوست دارند زمان بیشتری با ابزاری پیشرفته تر از گوگل صرف کنند، فقط زمانی معنی واقعی آن را فهمیدند که از دستگاه های اندروید استفاده کردند. اما همان طور که دستیار گوگل رشد می کند و پیشرفته تر می شود، تعداد کاربرانی که از آن استفاده می کنند و در جست و جو به آن متکی هستند بیشتر می شود.

قابلیت هایی که دستیار گوگل دارد :

  • جست و جو در وبسایت
  • زمان بندی کردن رویداد ها و هشدار ها
  • نمایش اطلاعات حساب کاربری گوگل به کاربر
  • کنترل و سازماندهی تنظیمات دستگاه

به طرز غیر قابل باوری، تغییر مهم و کاربردی برای آینده ی بیزینس ها Google Express می باشد، که قابلیت محصولات را به فروشگاه به کمک دستیار دارد. اما این ویژگی برای بیزینس ها محدود است ، اما به Google Express این کار شدنی است.

تشخیص هویت تصاویر با دستیار گوگل

بیشتر کاربران در کارهایشان متکی به دستیار هستند، برخی دیگر از آنان به جست و جوی سنتی می پردازند. اما بیزینس هایی که متمایل به وفق دادن خود با ابزار روز دنیا هستند باید به راه های دیگری به جز سرچ سنتی بیاندیشند برای:

  • شیوه به کار گیری از الگوریتم دستیار و تکنولوژی های روز برای پر کردن جای خالی نیاز ها
  • تنظیم کردن سیستم های جستجوگر(SEO)

اظهارنامه گوگل برای دستورالعمل های جدید

در زمان جشن ۲۰ سالگی، گوگل آگهی داد که جست و جوگرشان به اواخر عمر خود نزدیک است و سبک جدید جست و جوگر ها در حال روی کار آمدن می باشد که بسیار مدرن و به روز می باشد و با نیاز های روز مطابقت دارد.

آنها توضیح دادند که جست و جوگر قدیمی شان از چرخه کار خارج نمی شود بلکه :

  • توجه بیشتری به اطلاعاتی که کاربران به آنها نیاز دارد می کنند
  • تهیه کردن اطلاعات مرتبط با بهترین کیفیت و بالاترین سرعت ممکن

شما باید کار های زیر را دنبال کنید :

  • در ابتدا یک حساب کاربری ایجاد کنید
  • داشتن اطلاعات لازم درمورد الگوریتم ها
  • بازدید از رتبه بندی راهنمای گوگل

اما دنبال کردن این قواعد یک راه جدید و فوق العاده را برای سرچ در گوگل نشان می دهد :

عصر جدید جستجو در گوگل  منجر به افزودن ویژگی جدیدی شده که به کاربران امکان این را می دهد که کار خود را از جایی که ترک کرده اند دوباره از سر بگیرند.

این جریان در حال حاضر شامل کارت های فعالیت شامل صفحات قبلی بازدید شده در صفحات جست و جو ، توانایی افزودن محتوا به مجموعه ها و صفحات است که نشان می دهد چه چیزی در آن مورد ، با توجه به سابقه  کاربر شخصی سازی شده است.

تغییرات پرس و جو به روش های بی سابقه برای ارائه اطلاعات

شاید مهم ترین تغییر گوگل، توجه بصری بیشتر است. گوگل به دنبال راه هایی برای کمک به کاربرانی است که جست و جو های متنی را ترجیح نمی دهند.

گوگل در اصل در تلاش است که محتوا های همیشه تازه و به روز داشته باشد ، این نشان دهنده  تغییرات مهم در نحوه ی تفکر گوگل در مورد اطلاع رسانی است. این بدان معنی است که محتوای جست و جوی جدید و مدرن بیشتر و بیشتر جای جست وجوی سنتی مورد استفاده قرار گرفته می شود.

تغییر از متن به نمایش بصری

عصر جدید جستجو در گوگل تغییرات مهمی در نحوه  ارائه اطلاعات توسط قابلیت های بصری جدید ارائه می کند. آنها داستان های تولید شده با الگوریتم AMP، فیلم های تلفیق شده با متن های مرتبط مانند رویداد های قابل توجه در زندگی اشخاص را معرفی می کند.

فیلم های جدیدی برای جست وجوی کاربران اضافه شده اند که طراحی شده اند تا یک تصویر کلی از موضوعات مورد علاقه  شما را ارائه دهند. جست و جوی تصاویر نیز به روز رسانی شده است ، به طوری که تصاویر برجسته در صفحات با محتوای مربوطه حق تقدم دارند و صفحاتی با عکس های اصلی در رده بندی رتبه ی بهتری دارند ، ترجیح داده می شوند.

کپشن ها و جست و جو های پیشنهادی نیز به خوبی افزوده شده اند

در نهایت Google Lenze اجازه می دهد که شما بوسیله ی اشیا و تصاویر جست و جو کنید که بر پایه  اشیایی که Google Al می تواند آن ها را در عکس تشخیص دهد ، می باشد.این تغییرات برای جست و جو در حال حاضر تا حدودی تحت کنترل قرار می گیرند، زیرا رفتار کاربر به ندرت یک شبه عوض می شود و از متد های جدید استفاده می کنند.

اما این احتمال وجود دارد که این ویژگی ها و جهت گیری جدید گوگل تاثیر قابل توجهی در نحوه ی جست و جوی کار ها، بسیار زیاد باشد.

سئو پس از جست و جوها

در حالی که پرس و جو همیشه بخش مهمی از شیوه  کسب اطلاعات ما در اینترنت است ، اما اکنون وارد دوران جدیدی از جست و جو می شویم.

عصری که ساختار تغییر در شیوه ای است که ما در مورد جستجوگر ها به زودی فکر می کنیم، درحالی که ما می توانیم روی چشم انداز در حال تغییر ، سرمایه گذاری کنیم.این وضعیت برخلاف زمانی است که گوگل برای اولین بار در سال ۱۹۹۸ وارد صحنه شد، زمانی که فرصت های جدید در افق پیش رو بود ،که در آن زمان بیشتر آن ها از این موضوع آگاه نبودند و آماده  آن نبودند.

با تغییر چشم انداز تکنولوژیکی، ما نیاز به تغییر استراتژی هایمان و شروع به تفکر در مورد سوالات و ایده هایمان در آینده مانند تمرکز کمتر بر روی بررسی و جست و جو و توجه بیشتر به زمینه های مختلف و اجتناب ناپذیر.

توجه داشته باشید که این بسیار حیاتی تر از صرفا یک تغییر از کلمات کلیدی به موضوعاتی است که برای مدت طولانی در حال حاضر اتفاق می افتد.

با آینده جست و جو، که گوگل خود بیشتر از طرف کاربر به جست و جو می پردازد، ما باید خلاقیت بیشتری در شیوه  تفکر خود داشته باشیم.

ما باید به این نکته توجه کنیم که محتوای ظاهری هرگز اولویت گوگل نیست و همیشه بر روی ارائه اطلاعات تمرکز کرده است.

فراتر از گوگل

تغییرات پیش رو همچنان نشان می دهد که صنعت جست و جوگر ها باید تفکری فراتر از گوگل را شروع کند.

این به چه معناست؟ این به معنای گسترش دامنه ی جست و جوگر ها در همه زمینه های الگوریتم ها و بازاریابی می شود.

زمان شروع به تفکر بیشتر در مورد چگونگی اعمال مهارت های ما به عنوان :

  • موتور های توصیه کننده ی محتوا
  • الگوریتم شبکه های اجتماعی
  • موتور های پیشنهاد شده برای تجارت الکترونیک
  • اپلیکیشن های گوشی های هوشمند

متخصصان سئو نباید جست و جوی سنتی را بعنوان یک ترفند برای صنعت خود ببینند در عوض ما باید به الگوریتم های دارای نقش های کاربردی در زندگی مردم بیندیشیم.

در نت افراز سرعت دسترسی گوگل به سرویس ها از اهمیت بالایی برخوردار است و در تمامی سرورها تنظیماتی خاصی برای بهبود عملکرد گوگل اعمال شده است و می توانید با سفارش و خرید هاست از نت افراز به صورت رایگان تا ۷ روز سرعت و دسترسی موتور جستجو گوگل را بررسی کنید

منبع: searchenginejournal

امیدواریم که از مقاله” عصر جدید جستجو در گوگل” لذت برده باشید.

لطفا نظر خودتان را با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید

شاد باشید

بازدیدها: ۰

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 + 4 =

دکمه بازگشت به بالا